Firma i jej interesariusze

Orange Polska jest największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce, działającym we wszystkich segmentach rynku telekomunikacyjnego. Grupa posiada największą infrastrukturę telekomunikacyjną w Polsce, świadcząc usługi głosowe i przesyłu danych w sieci stacjonarnej i komórkowej. Posiadaczem 50,67% akcji Orange Polska jest Orange S.A., jeden z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Europie.

Źródłem sukcesu Orange Polska jest konkurencyjna oferta, prężne i aktywne struktury sprzedażowe oraz wysoka jakość obsługi klienta, wzmocnione przez rozbudowaną infrastrukturę i zmotywowaną kadrę pracowników. Koordynacja wysiłków w ramach zwartego i efektywnego modelu biznesowego pozwoli na zapewnienie trwałego i rozsądnego zwrotu akcjonariuszom.

Wizja Orange

Lubiani przez klientów, preferowani przez pracowników, cenieni przez akcjonariuszy.

Chcemy zapewnić mieszkańcom Polski najlepszą w swojej klasie jakość sieci i konwergentnych usług cyfrowych, dzięki wyjątkowemu połączeniu technologii mobilnej i szybkiej stacjonarnej technologii szerokopasmowej, szerokiej obecności na obszarze kraju, wykwalifikowanym pracownikom nastawionym na klientów oraz wartościom marki Orange. Chcemy być efektywnym, odpowiedzialnym społecznie i „ludzkim w środku” operatorem z wyboru dla Polaków – umożliwiając im to, co dla nich ważne.

Misja Orange

Zapewnienie polskim konsumentom i przedsiębiorstwom najlepszej jakości sieci dużych prędkości oraz bezkonkurencyjnego doświadczenia klienta

Ten cel osiągniemy poprzez opracowanie prostych i efektywnych usług cyfrowych, świadczonych w sieci mobilnej i światłowodowej – zapewniając klientom stały kontakt i umożliwiając im to, co dla nich ważne.

Wartości marki Orange

Przyjazna

Traktujemy każdego jak indywidualną osobę i poświęcamy czas na słuchanie. Cieszymy się ze wspólnej pracy i wspól- nego osiągania sukcesów.

Uczciwa

Mówimy o tym, co zamierzamy robić, i robimy to, co obie- caliśmy. Nie mamy nic do ukrycia, jesteśmy odpowiedzialni za nasze działania. Zawsze jesteśmy transparentni i uczciwi.

Bezpośrednia

Zawsze staramy się mówić w sposób zrozumiały dla każde- go. Jesteśmy jednoznaczni w naszych wypowiedziach.

Inspirująca

Zawsze staramy się oglądać świat z innej perspektywy, by wybrać najlepszy sposób działania. Z nami wszystko nabie- ra koloru. Jesteśmy gotowi przekraczać granice i podejmo- wać ryzyko.

Dynamiczna

Pasjonuje nas to, co robimy i w co wierzymy. Chcemy ak- tywnie zmieniać ludzkie życie. Nasz optymizm jest zaraźliwy.

Orange Polska w 2017 roku w liczbach

* W przeliczeniu na pełne etaty, razem z Net Works!

Klienci usług konwergentnych Telefonia komórkowa
(karty SIM)
Internet stacjonarny
(rynek detaliczny)
Klienci TV Telefonia stacjonarna
(rynek detaliczny)
1 306 000
(+56,4% rok-do-roku)
14 424 000
(-8,7% rok-do-roku)
2 438 000
(+10,5% rok-do-roku)
848,000
(+10,7% rok-do-roku)
3 684 000
(-6,3% rok-do-roku)
post-paid 9 726 000
(+5,0% rok-do-roku)
Fibre 214 000
(+143,2% rok-do-roku)
pre-paid 4 698 000
(-28,1% rok-do-roku)
VDSL 467 000
(+15,6% rok-do-roku)

Strona korzysta z plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić wydajność i jakość użytkowania. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na pliki cookie opisane w naszych zasadach. Możesz modyfikować, blokować lub usuwać pliki cookie w dowolnym czasie, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.