Wyniki

Wyniki modelu biznesowego

Wdrażając przyjęty model biznesowy i realizując strategiczne cele, dążymy do zapewnienia bezkonkurencyjnej transmisji danych dla gospodarstw domowych i przedsiębiorstw oraz szerokiej oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów. Chcemy, żeby z perspektywy klienta wszystkie kontakty z firmą przebiegały w sprawny i przyjazny sposób. Jednocześnie pragniemy być elastyczną i sprawną organizacją, stale szukającą pola do poprawy efektywności.

Orange Polska rozumie też globalne wyzwania związane z ochroną środowiska i zasobów naturalnych. Realizujemy cele biznesowe z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem.

Bezkonkurencyjna transmisja danych dla gospodarstw domowych i przedsiębiorstw
Zapewnienie najlepszej jakości sieci
  • – niezawodna sieć
  • – najlepsza jakość sieci bez względu na lokalizację
Zapewnienie oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów
  • – szerokie, konkurencyjne portfolio usług telekomunikacyjnych, wzbogacone o usługi dodane
  • – usługi konwergentne
  • – odpowiednie produkty za odpowiednią cenę
Najlepsze doświadczenie klienta
Optymalna struktura kanałów sprzedaży
  • – optymalizacja i wzmocnienie zdalnych kanałów sprzedaży
Zapewnienie klientom sprawnej i przyjaznej obsługi
  • – uproszczenie procedur i eliminacja zbędnych procedur i utrudnień
  • – załatwianie spraw w czasie jednego kontaktu
  • – wysoki wskaźnik NPS
  • – usługi dostępne dla wszystkich
Efektywność i odpowiedzialność w działaniu
Nacisk na poprawę efektywności
  • – elastyczna i sprawna organizacja stale szukająca pola do poprawy efektywności
  • – ciągła transformacja kosztów pośrednich
  • – optymalizacja i automatyzacja procesów
Zarządzanie wpływem na środowisko
  • – realizacja celów biznesowych z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem
Wpływ na społeczeństwo
  • – programy społeczne
Przyjazny pracodawca w cyfrowym świecie
  • – inwestowanie w rozwój pracowników

Aby ułatwić ocenę postępów w budowaniu wartości dla interesariuszy i realizacji określonych powyżej celów, w niniejszym rozdziale wykorzystujemy wskaźniki KPI jako miarę sukcesu.

Bezkonkurencyjna transmisja danych dla gospodarstw domowych i przedsiębiorstw

Najlepsze doświadczenie klienta

Efektywność i odpowiedzialność w działaniu

Strona korzysta z plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić wydajność i jakość użytkowania. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na pliki cookie opisane w naszych zasadach. Możesz modyfikować, blokować lub usuwać pliki cookie w dowolnym czasie, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.