Model biznesowy i tworzenie wartości

Model biznesowy

Orange Polska tworzy wartość dla klientów, zapewniając im najlepsze doświadczenie w kontaktach z firmą. Osiągamy to poprzez najwyższą jakość sieci oraz bogatą ofertę nowoczesnych produktów i usług konwergentnych, mobilnych i stacjonarnych, wspartą przez aktywne struktury sprzedażowe, doskonałą obsługę klienta i zmotywowaną kadrę pracowników. Zadowoleni klienci generują przychody i zyski, które Spółka może ponownie inwestować w swoją działalność, zapewniając stabilne budowanie wartości dla wszystkich interesariuszy.

W porównaniu z poprzednim raportem zintegrowanym, nasz model biznesowy nie uległ zmianie, ale uważamy, że nowy sposób jego przedstawienia lepiej odzwierciedla proces tworzenia wartości.

Otoczenie zewnętrzne

Otoczenie zewnętrzne

Regulacyjne, makroekonomiczne, rynkowe, społeczne, środowiskowe

zobacz więcej
key-resources
Kluczowe
zasoby
+
business
Model
biznesowy
+
outputs
Wyniki
+
outcomes
Efekty
+

Kluczowe zasoby

natural

Naturalne

  • Częstotliwości
  • Energia
zobacz więcej

Naturalne

natural
financial

Finansowe

  • Dług
  • Kapitały własne
zobacz więcej

Finansowe

financial
manufactured

Wytworzone

  • Infrastruktura sieciowa
  • Systemy informatyczne
  • Sieć sprzedaży
zobacz więcej

Wytworzone

manufactured
human

Ludzkie i intelektualne

  • Pracownicy
  • Innowacje
  • Znajomość klientów i rynku
zobacz więcej

Ludzkie
i intelektualne

human

Społeczne i relacyjne

  • Marka
  • Relacje z regulatorem rynku, instytucjami państwowymi i środowiskiem inwestorów
  • Partnerzy biznesowi
  • Wpływ społeczny
zobacz więcej

Społeczne
i relacyjne

Model biznesowy

model-business-pl
  • Licencje i regulacje
  • Sieć
  • Produkty i usługi
  • Sprzedaż i dystrybucja
  • Obsługa klienta

Strategia

Wyniki

Bezkonkurencyjna transmisja danych dla gospodarstw domowych i przedsiębiorstw

  • Zapewnienie najwyższej jakości sieci
  • Zapewnienie oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów
zobacz więcej
Bezkonkurencyjna
transmisja danych
dla gospodarstw
domowych
i przedsiębiorstw

Najlepsze doświadczenie klienta

  • Optymalna struktura kanałów sprzedaży
  • Zapewnienie klientom sprawnej i przyjaznej obsługi
zobacz więcej
Najlepsze
doświadczenie
klienta

Efektywność i odpowiedzialność w działaniu

  • Nacisk na poprawę efektywności
  • Zarządzanie wpływem na środowisko
  • Wpływ na społeczeństwo
  • Przyjazny pracodawca w cyfrowym świecie
zobacz więcej
Efektywność
i odpowiedzialność
w działaniu

Efekty

Tworzenie wartości dla wszystkich grup interesariuszy

zobacz więcej
Tworzenie wartości
dla wszystkich grup
interesariuszy

Kluczowe wskaźniki działalności (KPI)

zobacz więcej
Kluczowe wskaźniki
działalności
(KPI)

Zarządzanie ryzykiem

Orange Polska jest narażona na ryzyko zewnętrzne i wewnętrzne o wielorakim charakterze, które może mieć wpływ na realizację założonych celów. W związku z tym, w Orange Polska funkcjonuje system zarządzania ryzykiem, który zapewnia identyfikację, ocenę i zarządzanie czynnikami ryzyka. System ten został opracowany na podstawie normy ISO 31000:2009.

zobacz więcej

Strona korzysta z plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić wydajność i jakość użytkowania. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na pliki cookie opisane w naszych zasadach. Możesz modyfikować, blokować lub usuwać pliki cookie w dowolnym czasie, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.